Ugrás a tartalomra

Gyakran ismételt kérdések

Mi a teendő, ha nem jó a méret?

A vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Amennyiben ez méretprobléma miatt történik, fontos hogy az általad rendelt sneaker szőnyegen próbált és teljesen új állapotú legyen, hiszen így tudjuk mi is újra értékesíteni.

A visszaküldés a vásárló saját költségére és felelősségére történik. A visszaküldött cipőt tudjuk cserélni is, valamint pénzvisszafizetést is vállalunk.

Eredetiek a termékek?

Minden termékünk megbízható forrásból lett beszerezve és 100%-ig eredeti.

Hány napon belül érkezik meg a cipő?

A rendelését a vásárló 2-7 munkanapon belül kapja kézhez. Különleges esetben ez akár több időt is igénybe vehet, ebben az esetben a vásárlót erről értesítjük.

Melyik cég fogja szállítani a rendelésemet?

Szállító partnerünk a GLS Futárszolgálat.

Mi a teendő, ha tetszik egy sneaker, de nincs a méretemben?

Ebben az esetben sajnos egyelőre nem tudunk segíteni, ugyanis nem vállalunk egyedi sneaker beszerzést.

Melyik napokon van nálatok postázás?

Minden héten kedden és csütörtökön postázunk, ez különleges helyzetekben változhat.

Kérhetek-e Áfás számlát az általam vásárolt termékről?

Amennyiben szeretnéd elszámolni az általad választott sneakernek a költségét, abban az esetben természetesen tudunk kiállítani Áfás számlát cégre és egyesületre egyaránt. 

Hogyan tudom csökkenteni a méretprobléma esélyét?

Érdemes megnézni a mérettáblázatunkat, ahol feltüntetjük, hogy mekkora a belső talphossza az adott sneakernek. Amennyiben szeretnél biztosra menni az adott modellel kapcsolatban keress minket bizalommal Instagramon (@goodaykickz_hungary) vagy az tibi@goodaykickz.huemail címen.

Van-e garancia?

Az általunk kínált termékkel kapcsolatos probléma, vagy hiba esetén a magyar jogszabályok által kínált, resell termékekre vonatkozó lehetőséggel élhetsz:

  • 14 napon belül indokolás nélkül elállhatsz a vásárlástól,
  • a termék hibája esetén egy éven belül kellékszavatossági joggal élhetsz, ami lehetőséget ad kijavításra, kicserélésre, kijavíttatásra, árcsökkentésre, vagy a vásárlástól való elállásra
  • szintén a termék hibája esetén két éven belül pedig termék szavatossági jogot érvényesíthetsz, amely lehetőséget ad a kijavításra vagy kicserélésre.

Fontos tudnod, hogy:

  • ezek közül csak egyet érvényesíthetsz, 
  • a resell jelleg okán a termékeink kapcsán jótállást nem tudsz érvényesíteni.

A fent felsorolt jogosultságok gyakorlásának  részleteit a weboldalunkon megtalálható ÁSZF széleskörűbben rögzíti, azonban minden esetben a hatályos jogszabályok irányadók a fent felsorolt lehetőségek kapcsán.

Mekkora az adott cipő belső talphossza?

Minden sneaker termékleírása között található mérettáblázat, ott tudod megtekinteni.

Amennyiben egyéb kérdésem van hova fordulhatok segítségért?

A leggyorsabban Instagramon tudunk válaszolni a kérdésedre (@goodaykickz_hungary), vagy az tibi@goodaykickz.hu email címen tudsz minket elérni. Továbbá hétköznapokon a +36 20 404 4137-os telefonszámon kereshetsz minket 10:00 és 16:00 között.

Drawer Title

A honlapon felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk

Hasonló termékek