Ugrás a tartalomra

RENDELÉSSEL KAPCSOLATBAN

Hogyan tudok rendelni?

A rendeléshez semmilyen regisztrációra nincsen szükséged. Az általad kiválasztott terméket a megfelelő méretben helyezd a kosárba. Ott ki tudod választani, hogy GLS által házhoz szállítást kérsz vagy helyezzék el egy GLS csomagautomatába vagy GLS csomagpontra. Miután ezzel készen vagy a pénztár gombra kattintva felvesszük a szállításhoz és a számlázáshoz szükséges adatokat. Ha ezekkel elkészültél a megrendelés elküldésére kattints és már sikeres is a rendelésed, amiről téged emailen keresztül értesítünk.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?
  • Utánvételes fizetés, ahol a szállításkor kell a futárnak vagy a GLS automatánál, illetve csomagponton a rendelési összeget rendezni. Amíg a futárnál készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség, kérjük vedd figyelembe, hogy bizonyos GLS csomagpontoknál és automatáknál nem lehetséges csak az egyik opció. Erről részletesebben https://gls-group.com/HU/hu/depo-csomagpont-kereses itt tudsz tájékozódni.
  • Apple pay fizetés
  • Online Bankkártyás fizetés (VISA, Mastercard, AMEX)
Utánvétes fizetéssel tudok rendelni?

Természetesen van lehetőség nálunk az utánvétes fizetésre.

Szükséges regisztrálni vásárláshoz?

Nincsen szükséged ehhez semmilyen regisztrációra, azonban a friss ajánlatokról és akcióinkról való tájékoztatáshoz javasoljuk, hogy iratkozz fel a hírlevelünkre.

A termék, amit szeretnék nincs készleten. Mik a lehetőségek és mi a teendő?

Számunkra is kiszámíthatatlan a jövőbeli kínálatunk, így mi nem tudunk neked kérésre sneakert beszerezni. Emiatt sajnálatos módon ilyenkor nem tudunk segíteni. 

TERMÉKEKKEL KAPCSOLATBAN

Mi a teendő, ha nem jó a méret?
  • A vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Amennyiben ez méretprobléma miatt történik, fontos, hogy az általad rendelt sneaker szőnyegen próbált és teljesen új állapotú legyen, hiszen így tudjuk mi is újra értékesíteni.
  • A visszaküldés a vásárló saját költségére és felelősségére történik. A visszaküldött cipőt tudjuk cserélni is, valamint pénzvisszafizetést is vállalunk.
Eredetiek a termékek?

Igen.

Kérhetek-e Áfás számlát az általam vásárolt termékről?

Igen.

Mekkora az adott cipő belső talphossza?

Minden sneaker termékleírása között található mérettáblázat, ott tudod megtekinteni.

Amennyiben egyéb kérdésem van hova fordulhatok segítségért?

A leggyorsabban Instagramon tudunk válaszolni a kérdésedre (@goodaykickz_hungary), vagy az tibi@goodaykickz.hu email címen tudsz minket elérni. Továbbá hétköznapokon a +36 70 610 0820-os telefonszámon kereshetsz minket 10:00 és 16:00 között.

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN

Milyen szállítási lehetőségek vannak?
  • GLS futárszolgálattal küldjük termékeinket, így választhatsz a házhozszállítás és a GLS csomagpont vagy csomagautomata között.
  • Személyes átvételre a 13. kerületben van lehetőség. 
  • Személyesen is el tudsz hozzánk jönni, címünk: 1131 Reitter Ferenc utca 132 (belső udvar). Nyitvatartás: Hétfő: zárva, Kedd: 15:00-18:00, Szerda: 15:00-17:00. Csütörtök: 15:00-18:00. Péntek: 15:00-17:00. Szombat: bejelentkezés alapján a +36706100820
Mennyi idő a kiszállítás?

Keddenként és csütörtökönként történik nálunk a GLS által a csomagfelvétel ami 99%-ban másnapra a megrendelőnél is van. Így a maximális szállítási idő 5 munkanap. Néhány terméknél több idő is lehet, erre a leírásban felhívjuk a vásárló figyelmét!

Mennyibe kerül a kiszállítás?
  • GLS házhozszállítás 60.000 Forint alatt: 1990 Ft
  • GLS csomagpont vagy automata 60.000 Forint alatt: 1490 Ft
  • 60.000 Ft feletti vásárlásoknál ingyenes a szállítás.
Fizethetek bankkártyával a futárnak vagy az átvételi ponton?

Futárnál mind bankkártyával és készpénzzel is tudsz fizetni. Csomagautomatánál bankkártyás fizetésre van lehetőség. Csomagponton változó lehet, erről érdeklődj az általad kiválasztott helyszínen.

Fizethetek készpénzzel a futárnak vagy az átvételi ponton?

Futárnál mind bankkártyával és készpénzzel is tudsz fizetni. Csomagautomatánál bankkártyás fizetésre van lehetőség. Csomagponton változó lehet, erről érdeklődj az általad kiválasztott helyszínen.

Hogyan és mikor történik a kiszállítás?

A kézbesítés várható idejéről e-mail-t és SMS-t is fogsz kapni a GLS-től a szállítást megelőző napon, illetve aznap reggel. A futár két egymást követő nap kísérli meg kiszállítani a csomagot, 8:00-17:00 között.

KELLÉKSZAVATOSSÁGGAL KAPCSOLATBAN

Van garancia a termékekre?

Habár termékeink sosem viselt és új állapotúak, jogilag használt terméknek minősülnek az újraértékesítés miatt. Így a termékekre kellékszavatosságot vállalunk.

Mennyi a kellékszavatosság ideje?

1 év

Mire nem terjed ki a kellékszavatosság?
  • Mosógépben való mosás sneakerek esetében
  • Nem rendeltetésszerű viselés
Drawer Title

A honlapon felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk

Hasonló termékek